Monday, February 13

On Off

 
Semenjak 2 menjak ni, blog mula nak bersawang dah..Sian blog aku yang kiut miut ni..

Bukannya malas nak update blog, tapi disebabkan :

1. My hero demam panas & selsema..

2. Ini menyebabkan aku hilang idea nak tulis apa..

3. Ditambah lagi wireless pejabat my hubby yang selalu aku guna ni, belum berbayar..

4. Jadi terpaksa lah guna broadband hset kesayangan ku ni..

5. Oleh kerana, penggunaan broadband melalui hset terlalu lembab, so bermalas2an lah aku nak update n3..

Walaubagaimana pun, aku akan tetap melawat kekawan yek..


*sian my hero yg demam nie, moga cepat sembuh sayangku....

Oklah, jumpa lagi...


Burung Merpati Terbang Ke Tawau, Dah Baca Harap LIKE Tau !

4 Bingkisan Kata:

dalisha said...

ala siannya... abih kuning dah hidung dia.. ni mesti letak kunyit kan... ha ha ha.. sy pun kalau anak demam mesti letak kunyit kat hidung

ariana said...

Sian nya..anak2 kalau demam selsema memang kesian kan, terutama time nak tidur, sebab susah nk bernafas..Moga Hero Kis ni cepat sembuh ye..:)

kis said...

@KhaiZa
hehehe...letak kunyit supaya kurang sikit selsema nya...

kis said...

@ariana
amin...syukurlah mlm nie kebah dah sikit demam nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...