Thursday, February 16

Saya Nampak...


Semalam, aku buat entri tanya kekawan apa yang anda nampak dalam pic kat bawah nie kan...




Terharu sangat sebab kekawan semua sudi2 kan diri untuk meneka..

Kalau nak tau, sebenarnya apa yang tersembunyi dalam gambar ini ialah 

jeng


jeng


jeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Hehe..nampak tak yang aku bulatkan tu...

Itulah bukit yang menyerupai orang tengah baring..

Gambar ni berhampiran dengan pekan semporna..

Kalau di sini ia di kenali sebagai "Pulau lelaki tua tidur" ataupun  "Pu' Mattoa Lalla Atoli".

Nanti aku buat entri khas kisah pulau yang menghayat hati nie yek..


................................................................................


Oleh sebab, kekawan rajin meneka, so aku dengan rendah diri menganugerahkan award kepada kekawan kita yang menjawab dengan betul..

Tau siapa...

Mereka ialah :

Cik Rose 





Harap korang berdua sudi terima award tak seberapa nie yek..


Untuk Cik Rose

http://i1109.photobucket.com/albums/h422/Siskawati_Yusuf/award.png


Untuk dya

http://i1109.photobucket.com/albums/h422/Siskawati_Yusuf/award2.png


Oklah...nanti jumpa lagi di entri seterunya yek..

Babai..









Burung Merpati Terbang Ke Tawau, Dah Baca Harap LIKE Tau !

12 Bingkisan Kata:

maszull said...

assalamualaikum Kis....wah tahniah yer...:)

kis said...

@maszull
hehehe...

ariana said...

Asmkm Kis..wah..terlepas lah akak smlm ye..sori sgt, sbnrnya smlm x sempat singgah kemana pun, sbb stayback kat sklh..bnyk kerja sempena sambutan maulidur rasul esok..sori ye..

dyabunga said...

thanks kak kis..:D

kis said...

@ariana
wslm...hehehe..ok jak kak..sy faham..
sian akak...busy yek..

kis said...

@dyabunga
sama kasih dear...

Kancil 8349 said...

ndak sempat datang ke sini....memang betul tu...sebenarnya ia adalah gabungan dari 3 pulau...yang besar atau kepala dipanggil Pulau Bohey Dulang

jom singgah ke blog kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2012/02/jawapan-daripada-wordless-wednesday-27.html

KhaiZa said...

ha ha ha.... nampak sangat mata aku kabur.. satu apa pun tak nampak semalam... hu hu hu

kis said...

@Kancil 8349
ndak apa bah cikgu...iya betul2...

kis said...

@KhaiZa
hehehe...itu lah kdg2 dp n mata pn kita x perasan kn...hihihi..

~ yus ~ said...

oo, tak sempat nak teka pun dah tahu jawapan..hehe

Cik Rose Cute said...

Terima kasih kiss..cantik bunga ros tue...cik rose memang suka bunga ros hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...