Monday, January 2

Pertandingan Ratu Pondan Di Malam Tahun Baru

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Time menunggu detik tahun baru baru2 nie, aku & hubby lepak kat umah jak sambil melayan citer kat astro..
So, berbual lah dgn hubby & aku punyala terkejut bila hubby kata kat kg berdekatan dengan kauters kami ada pertandingan ratu pondan..

MasyaALLAH...nie lah yang di sambut2 diorang sempena tahun baru..apa la nak jadi dengan dunia nie..lebih menyedihkan yang terlibat adalah orang islam sendiri..malu betul lah...

Dah lah tu, pertandingan tersebut diadakan berhampiran dengan perkuburan orang islam...apa mau jadi nie...
Takde benda mampu ku lakukan,,hanya berdoa dalam hati moga mereka2 yang terlibat sedar apa akibat perbuatan mereka...

Kegilaan zaman sekarang, berpesta sampai tak ingat halal haram nya...



pic ambil dr mr. google..

Aku menjadi amat takut,,,camana lah kalo tetiba ALLAH turunkan bala di sini??


"AKU  HAMBA YANG LEMAH"


Burung Merpati Terbang Ke Tawau, Dah Baca Harap LIKE Tau !

3 Bingkisan Kata:

Pen Biru said...

sia2 jadi manusia..apa nk jadi nih

kis said...

@Pen Biru:

mereka2 tidak sedar,,dunia nak kiamat..sudah seronok hidup begitu...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

isk moga kita dijauhkan drpd bala..

mereka ni harus ditarik semula ke jalan yg benar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...